lördag 11 september 2010

Rosa gosa!!


Nitt nya och stora projekt framöver ska vara MAT. Jag ska virka massor av mat till min lilla lilla syster, Rosa! Hon är bara 3 månader men hon ska få dem när hon fyller ett år, jag har ganska lååååååång tid på mig. Jag ska virka 2 morötter, 2 stekta ägg, 1 tomat, 1 gurka, 1 vindruve klase, 1 banan och 3 jordgubbar. Jag kanske också ska göra en macka med på lägg till henne.

Rosa gosa!! :)

Jag har också gjort en lite sjuk sköterska efter Mias mönster i hennes andra bok, Geisha! Den var till min moster i födelsedag present, hon är sjuksköterska. Tyvärr glömde jag ta kort innan jag skicka iväg den. Jag ska be henne ta kort. :)

/Maja

3 kommentarer:

  1. Men grattis att du fått en lillasyster! Vad söööt hon är! =)
    Hon kommer säkert att uppskatta allt fint du virkar åt henne.
    Blir kul att se din mat =)

    SvaraRadera
  2. Åh en sån gosis! Härligt att ha någon att virka roliga saker till =)

    SvaraRadera
  3. hej.
    jag bara undrade om du kan mejla mönstret på ägget ? :)

    mvh : elin

    elin.lizzie@hotmail.com

    SvaraRadera