torsdag 20 januari 2011

Desigen, museum och etsy!

Hejsan allihopa!

Som ni kanske ser har jag ändrat bannern - igen. haha Jag kan ALDRIG bestämma mig, jag tycker det är så kul att designa! :)

På sportlovet ska jag åka till min mormor igen. Hon jobbar på ett museum där man har sportlovsaktiviterter, och då har jag fått äran att hålla en liten virkkurs för mellanstadie barn! Jag kommer inte att få något betallt, men det spelar ju ingen roll!
Titta gärna på museumets hemsida, HÄR.

Jag har föresten skaffat en egen etsy-sida också, den heter *Made by Me*. Jag har inte lagt upp något än, men det kommer!

Är det någon av er som också har en etsy sida, i så fall, vad heter den?

Hej hej,
Maja

4 kommentarer:

  1. Vilken ära att bara hålla en kurs! Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Är så stolt över dig min amigumma!
    mamma

    SvaraRadera
  3. Vad kreativ du är !Säger det igen ,du kommer att gå långt!! Kram =)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du ska hålla en kurs. Du är superduktig! Lycka till : )

    SvaraRadera