måndag 11 juli 2011

Fyndade pyssel böcker :D

Idag tog jag, min storasyster Elvira och min mormor en liten runda i Arboga. Vi gick bland annat till biblioteket och bokhandeln. I biblioteket har dom ett bord med gamla böcker till salu för en krona, och då fyndade jag sju böcker om virkning, stickning och vävning med fina mönster i! :D verkligen jättebilligt! I bokhandeln köpte jag Mia Bengtssons tredje bok, virka glada amigurumis och Bree Tanners andra liv av Stephenie Meyer (jag har läst alla Twilight, så jag ville även prova andra böcker av henne)! :D







(Ursäkta bildernas kvalite, jag andvände mobilkameran)

Ha en fortsatt varm och mysig dag!
//Maja

1 kommentar:

  1. Hej, jag tänkte bara svara på din fråga - vad jag heter på Mugglarportalen. LolligaLuna heter jag där. Skicka mig gärns ett meddelande och skriv att det är du! :D

    SvaraRadera