fredag 28 oktober 2011

Jag har en ide...

Hej igen!

Har precis fått höstlov, och det är såååå skönt. :> Ska nog ta det lugnt hela lovet; virka, läsa och se på film! <3
Jag har typ inte virkat på två veckor, det känns lite konstigt... MEN idag har jag virkat ett huvud till en apa som min lillebror Åke ska få i födelsedags present (han fyller år på söndag). Vi får se om jag hinner klart. :-)
Nu har min kattunge Bönan bott hos oss i 47 dagar, det känns ganska otroligt, men samtidigt känns det som hon alltid har bott här. Förstår ni vad jag menar?

Bjuder på en bild från gamla goda tiden..

Men nu ska jag komma till det som det här inlägget egentligen skulle handla om; Jag har en ide, och jag vill veta vad ni tycker om det. Jag tänkte att det skulle vara kul om jag lade ut ett gratis mönster vara högtid, som nu på halloween kan jaga t ex lägga ut ett mönster på en pumpa (eget såklart!), på jul en tomte osv! Så, vad tycker ni? :-)

Många kramar,
//Maja

4 kommentarer:

  1. Ja! Det var en bra idé! Skulle vara jätteroligt om du ville göra det :)

    SvaraRadera
  2. Gratis mönster är alltid trevligt!! Och dina figurer är så fina så det ser jag verkligen fram emot..

    Kram // Carola

    SvaraRadera
  3. Jag vill jättegärna ha dina gratismönster, så ja tack! :)

    SvaraRadera