tisdag 24 augusti 2010

snart klar!




Nu har jag designat alla sidor i min bok Virka bondgårds djur, små söta amigurumi! Det blev 46 sidor, från början trodde jag att det skulle bli typ 37 stycken. Det är 13 stycken figurer på 10 mönster! Jag har med förord, virkbeskrivningar på lm, fm, sm, 2-1, 2i1 och har man gör öron och benhål. Jag har också med översättningar från olika språk, praktiska tips och (så klart) mönster!!! Geten, kalven, hästen och kon fick 2 uppslag var, de andra fick bara ett.


Jag vet inte riktigt hur omslaget ska de ut, men jag kommer väl på något. Ni får tjuvkika på grupp bilden på alla figurena.

Här är också bilden på kon...

/Maja

3 kommentarer:

  1. En hel bok! Himmel vad du är effektiv! Dina bondgårdsdjur är såååå fina =)

    SvaraRadera
  2. de sötaste jag sett, det är lite svårt men jag ska försöka göra en okså, du är väldigt inspirerande :)

    SvaraRadera
  3. Son todos preciosos!! gracias!!!
    Adriana

    SvaraRadera