söndag 19 december 2010

Oc vinnaren var....

Nu har jag just dragit vinnaren till min bok "Virka bondgårdsdjur - små söta amigurumi" genom en slump generator, http://www.random.org/! Och det blev...........

Smurfhulda berättar!

Ett stort grattis till dig! Maila din adress till mig när du ser detta (majastaaf snabelA gmail punkt com).

Nu, ni som inte vann ska inte vara ledsna, för....
Ni ska få ett mönster ur boken alldeles gratis! Eller nej, föresten, ALLA ska får mönstret, lägger upp en länk på bloggen! Det får bli en överaskning vilket mönster det är, men en ledtråd är att det är mitt favorit mönster! :D Men ni får mönstret om några dagar när jag har fixat det!

Någon av figurena på bilden är det...

Kram, kram
/Maja

3 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren!!Och ska bli spännande att se vilket mönster du lägger upp!!kram kam =)

    SvaraRadera
  2. Så synd att jag inte vann!
    Grattis till vinnaren i alla fall! =)

    Vad gulligt av dig att du bjuder på ett bonusmönster som tröst :)

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att jag inte vann, grattis till vinnaren och vi blev alla vinnare när du nu lägger ut ett mönster=O)

    SvaraRadera