torsdag 15 juli 2010

En liten katt


Hejsan, just nu är jag på semester hos min mormor, har ju inte skrivit på länge och då tänkte jag att jag kunde lägga upp en blid på en liten katt, eget mönster! Det är Lill katten #2, den första gjorde jag när jag var 12 år (bild åt vänster)! Idag är jag så glad för jag har just fått reda på att jag har vunnit "Det hemliga priset" hos garngrynet! Det blir spännande att se vad det är, antagligen något med garn att göra! :D
Jag håller på att planera ett nytt projekt jag ska göra, ska inte avslöja för mycket men det är en amigurumi i alla fall, eget mönster!

/Maja

3 kommentarer:

  1. Hejsan! Vad roligt att du lämnade en kommentar så jag hittade till dig! Vilka fina saker du gör! Hit kommer jag snart på besök igen =)

    Ha det bra i värmen! ♥

    SvaraRadera
  2. Ja, nu har jag också hittat till din blogg! tack för besöket på min! =)
    Vad mycket fint jag hittar här! Hit kommer jag fler gånger ;)

    Må så gott!

    SvaraRadera
  3. Gullig katt, älskar färgen på ögonen! Fin bild oxå >w<

    SvaraRadera