lördag 24 juli 2010

Mail från...

Idag fick jag ett mail från Mia Bengtsson! Hon som har skrivit Virka amigurumi och Virka roliga amigurumis ( som ni alla vet )!! Det första mailet jag skrev svara hon inte på men senare skrev jag ett till mail som hon svarade på!! :D

Hon skrev:

------------------------------

Mia Bengtsson till mig visa information 13.55 (11 timmar sedan)


Hejsan Maja!
Vad roligt att du tycker om mina små kompisar, det gör mej jätteglad! Och dom också förstås. :D

Din blogg är jättefin, du har ju hunnit med att virka hur mycket som helst! Jag önskar att jag var lika snabb. :) Och dina mönster är supersöta, vad kul att älgen ska få åka så långt. Jag undrar vad den kommer tycka om Nya Zeeland. :D

Det är jättebra att ha en eget märke, då kommer folk känna igen dina figurer direkt.

Det ska bli spännande att se vad du hittar på i framtiden, jag är säker på att det kommer bli något riktigt bra!

Glada hälsningar,
Mia


------------------------------


Jag ville ha någon bild på det här inlägget men hade ingen med de här ämnet, så jag rota fram en bild från skrivbordet ( på datorn ) och la upp en bild på min ( tillfälliga ) signatur!
Det står MTS som Maja Torkelsson Staaf.

/Maja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar