lördag 17 juli 2010

Tävling!

Nu har jag virkat totalt 50 stycken amigurumi och det vill jag fira genom att ha
en liten utlottning på några fina knappar och ett hemligt pris!
Så här gör du:
För en lott: Lämna en kommentar om en negativ och positiv sak om min blogg.
För 2 lotter: Lämna en kommentar om en negativ och positiv sak om min blogg plus länka till tävlingen på din blogg.
En av priserna är 77 knappar i 5 olika färger.Knapparna är ca 5mm - 1cm i diameter.
Tävlingen avslutas den 24 juli 2010.
Förlänger tävlingen till den 31 juli 2010!
Lycka till!

Knapparna:

3 par svarta knappar.
3 olika nyanser i grön, 3 par i varje.
3 olika nyanser i gul, 3 par i varje.
3 olika nyanser i röd, 3 par i varje.
3 olika nyanser i vit, 3 par i varje.







7 kommentarer:

  1. hej:D såklart jag vill vara med! det är ju urbra med knappar!! smart vinst! det är man liksom ALLTID i behov av. själv har jag nästan bara extraknappar som man får med jackor och byxor och sånt haha:D

    en POSITIV sak är att dina figurer är ursöta och att du gör så många saker efter eget mönster! det blir liksom lite tråkigt att se alla göra samma figurer hela tiden...

    en negativ skulle väl kunna vara att du inte har någon header direkt.. men det går ju att fixa:D

    jag länkar också=) ha det fint/Garngrynet

    SvaraRadera
  2. Klart jag är med och tävlar! Alltid bra med knappar och så fina färger också! =)

    Det jag tycker är så positivt med din blogg är att du verkar så påhittig/kreativ som du omsätter till så fina figurer!

    Svårt att hitta något negativt, men i det kanske fattas en bild/header till din bloggrubrik...men som ovanstående sa så går det ju rätt enkelt att ordna ;)

    Må så gott!

    SvaraRadera
  3. PS. Nu har jag länkat till din tävling på min blogg också (i vänster kolumn)! =)

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med! En positiv sak med din blogg är att den är färgglad, rolig och så dina ursöta amigurumis förstås! Hmmm, en negativ sak...? Kanske att svara på kommentarer? Nej jag vet inte har precis hittat till din blogg!^^

    SvaraRadera
  5. Hittade precis till denna blogg!!

    En positiv sak med din blogg är att du gör alla amigurumisar helt efter eget huvud.

    En negativ sak är att man inte kan kommentera anonymt eller med en hemside adress, utan att man måste ha t.ex Google-konto. (fast det vet jag inte om du bestämmer förståss)

    Hoppas jag vinner! //Lisa

    SvaraRadera
  6. Hej, jag skulle bara säga att jag förlänger utlottningen till den 31 juli!

    Lycka till allihopa!

    kramar maja

    SvaraRadera
  7. Klart jag vill vara med. Jag länkar till min blogg också

    SvaraRadera