måndag 12 juli 2010

Handleds värmare!


Som alla mina närmaste vänner vet älskar jag att läsa (förutom att virka). Att bara sitta i sängen och läsa, läsa och läsa! Jag gillar att läsa Harry Potter böckerna, och då fickjag en idé att jag kunde blanda Harry Potter och virkning. Det första jag kom att tänka på var handleds värmare. Mitt favorit elevhem i Harry Potter är Gryffindor men jag hade inte Gryffindors färger i rätt storlek, men jag hade vit och grön, Slytherins färger! Då blev det handleds värmare i Slytherins färger!


/Maja

3 kommentarer:

  1. Kul att du är med och tävlar, en lott till dig =)

    SvaraRadera
  2. kika in hos mig, så ser du nått kul:D kram Linn/Garngrynet

    SvaraRadera
  3. Du vet väl om att det finns en HarryPotterkal ?Fast de stickar nog mest men ger dej länken,kan kanske vara nåt!!?http://stickamerapotterkal.blogspot.com/
    Ha det bra Pixi

    SvaraRadera